مدرسه ها داره باز میشه!!!!
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. توضیحات رو تو پست ثابت گفتم بچه ها. فقط یه چیز دیگه :اگه تو وبلاگتون خواستین آهنگ واسه دانلود بزارین میتونین به من بگید تو وبه خودم میزارم بعد به جای لینکای دانلود آدرس وبه منو بدید. این جوری واسه خودتونم راحت تره. Smail
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز دانلود آهنگ های کره ای و آدرس korean-m-don.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 62348
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1





مرکز دانلود آهنگ های کره ای
همه جور آهنگ حتی سفارشی ولی فقط کره ای
دو شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : kim       

 در مدرسه از نشاط من کم کردند...
از فرصت ارتباط من کم کردند...
هر وقت به هم عشق تعارف کردیم...
از نمره ی انضباط ما کم کردند...

****************************

صبحی مادری برای بیدار کردن پسرش رفت. مادر: پسرم بلند شو. وقت رفتن به مدرسه است.

پسر: اما چرا مامان؟ من نمی خوام برم مدرسه.

مادر: دو دلیل به من بگو که نمی خوای بری مدرسه.

پسر: یک که همه بچه ها از من بدشون می یاد. دو همه معلم ها از من بدشون می یاد.

مادر: اُه خدای من! این که دلیل نمی شه. زود باش تو باید بری به مدرسه.

پسر: مامان دو دلیل برام بیار که من باید برم مدرسه؟ *مادر: یک تو الآن پنجاه و دو سالته.

دوم اینکه تو مدیر مدرسه هستی.

*******************************************

شما یادتون نمیاد ، سر صف پاهامونو ۱۸۰ درجه باز می کردیم تا واسه رفیق فابریکمون جا بگیریم !

******************

یکی از ترسناک ترین جملات دوران مدرسه :
یه برگه از کیفتون بیارید بیرون !

***********************************************************

یادش بخیر حس بعد از آخرین امتحان سال و شروع تابستون

و یادش بخیر عصر ۳۱ شهریور و همه خاطره هایی که جلوی چشامون بود …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: